️برگزاری نشست کارگروه «نماد» اداره بهزیستی آذرشهر

نشست تخصصی کارگروه «نماد» با حضور کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان آذرشهر و حوزه‌های اورژانس اجتماعی، دادگستری و معاونت پرورشی آموزش و پرورش برگزار شد. هدف اصلی از این نشست، هم‌فکری میان نهادهای ذی‌ربط جهت شناسایی، بررسی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در میان دانش‌آموزان منطقه بود.

در این جلسه، کارشناسان حاضر ضمن ارائه گزارش‌های تحلیلی از اقدامات صورت‌گرفته در ماه‌های گذشته، به بررسی ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان پرداختند. همچنین با تبادل نظر میان متخصصان، راهکارهای عملیاتی در دو حوزه «پیشگیری» و «مداخله» جهت حمایت از دانش‌آموزان در معرض خطر تدوین گردید.

️در پایان این نشست، بر ضرورت تقویت شبکه همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های عضو طرح نماد تأکید شد. همچنین سیاست‌های جدیدی جهت توسعه خدمات مشاوره‌ای، شناسایی زودهنگام دانش‌آموزان نیازمند حمایت و ارتقای برنامه‌های آموزشی-فرهنگی با هدف کاهش نرخ آسیب‌های اجتماعی در محیط‌های آموزشی تدوین و مورد تأکید قرار گرفت.

کد خبر 189984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد